رئیس امور آموزش و پرورش عمومی فنی حرفه ای سازمان برنامه و بودجه کشور:

آموزش و پرورش بایستی در کنار کمک‌های سازمان برنامه و بودجه کشور از منابع متعدد درآمدی استفاده کند

زاهدان(پانا)- رئیس امور آموزش و پرورش عمومی فنی حرفه ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پرداخت های مالی سازمان نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری دارد و باید در کنار کمک‌های این سازمان از منابع متعدد درآمدی استفاده شود.

کد مطلب: ۸۴۶۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بایستی در کنار کمک‌های سازمان برنامه و بودجه کشور  از منابع متعدد درآمدی استفاده کند

طاهری عصر امروز در جلسه شورای معاونین سیستان و بلوچستان پس از ارائه گزارش برنامه ها و نیازهای آموزشی استان توسط معاونین و روئسای ادارات آموزش و پرورش، اظهار داشت: چهار مشکل اصلی در آموزش و پرورش وجود دارد که شامل: 1- اشکال در بحث محتوا 2- فضا و تجهیزات 3- عدم وجود نگاه اقتصادی در آموزش و پرورش 4- عدم وجود منابع مالی باثبات می شود.

رئیس امور آموزش و پرورش عمومی فنی حرفه ای سازمان برنامه و بودجه کشور از واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش به خیرین به عنوان آورده سهم دولت یاد کرد و آنرا اقدام مهمی دانست که در سال گذشته در سازمان برنامه و بودجه کشور اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت های مالی سازمان نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری دارد خاطرنشان کرد: وعده های این سازمان به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در چارچوب منابع موجود خواهد بود لذا در کنار کمک‌های سازمان باید از منابع متعدد درآمدی استفاده کرد و منابع مالی ارزش افزوده را نیز بایستی در بخش سلامت و آموزش و پرورش مصرف کرد.

طاهری در پاسخ به برنامه های مطرح شده از سوی مسئولین استان وعده ی پشتیبانی داد و عنوان داشت: با توجه به شرایط خاص دانش آموزان منطقه باید آموزش‌های مهارتی را مبنا قرار دهیم.

وی در پایان از حضور در جمع مسئولین سیستان و بلوچستان ابراز خوشحالی کرد و گفت: برنامه‌های اجرا شده در استان قابلیت تعمیم در برخی دیگر از استان‌های کشور را دارد.

خبرنگار/ الهه اربابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار