بازدید معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

یاسوج(پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی کشور باهمراهی مشاور تشکیلاتی خود از سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۴۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و  فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

علیرضا کاظمی با همراهی یزدانپاه، ظهر روز چهارشنبه مورخ 97/05/24 با حضور در مجموعه سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از قسمت های مختلف این سازمان بازدید کرد.

در این بازدید ابتدا سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام گرفته این سازمان را به سمع ونظر مهمانان رساند.

همچنین کاظمی که به عنوان رئیس سازمان دانش‌آموزی نیز در وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کند، با حضور در خبرگزاری پانا از قسمت های مختلف و سرویس‌های خبری این رسانه بازدید کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان سازمان دانش آموزی استان در راستای فعالیت های انجام گرفته به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت. وی قبل از بازدید از سازمان دانش آموزی به همراه مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی استان از اردوگاه شهید بهشتی یاسوج بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار