در گفت و گو با پانا

شهردار تبریز: به بهانه مشکلات اقتصادی دست از کار بر نمی کشیم

تبریز (پانا)-شهردار تبریز، راهکار اصلی پیروزی در جنگ اقتصادی امروزی را همکاری ارگان های دولتی مختلف عنوان کرد و گفت: خانواده بزرگ شهرداری علی رغم وضع نا مطلوب اقتصادی موجود در کشور همچنان قدرتمندتر و مصمم تر از قبل در تلاش برای محقق ساختن شعار سال 1397 است.

کد مطلب: ۸۴۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز: به بهانه مشکلات اقتصادی دست از کار بر نمی کشیم

ایرج شهین باهر در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص محرومیت زدایی مناطق محروم بیان کرد: توسعه خدمات محلی از اولویت های شهرداری در سال جاری و سال های آینده است.

وی در خصوص بی توجهی برخی مردم و مسئولین به فعالیت های شهرداری در جامعه نیز اظهار کرد: تغییر نوع نگاه و اهمیت دادن به زیرساخت ها از ضروریات پیشرفت یک جامعه است.

شهردار تبریز در ادامه در خصوص معضل آب های سطحی در شهر گفت: تا کنون دو کانال دفع آب های سطحی در شهر تبریز احداث شده است و این کار همچنان ادامه دارد.

شهین باهر بر لزوم وجود پارک های محلی متعدد برای رفع ترافیک از منطقه ائل گلی تبریز تاکید کرد و گفت: هدف شهرداری رونق بخشی به پارک های محلی و ایجاد ائل گلی های متعدد است.

وی در خصوص زیرساخت های لازم برای افراد معلول در سطح شهر نیز خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است که تمامی پروژه های در دست احداث، مطابق با استاندارد های مناسب برای معلولین عزیز ساخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار