معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خبر داد

معرفی 650دانش‌آموز ورزشکار به فدراسیون‌های ورزشی در سال گذشته

تهران (پانا) - مسئولان ورزش وزارت آموزش و پرورش خواستار مشخص‌شدن جایگاه این وزارت‌خانه با 33هزار معلم ورزش در چرخه استعدادیابی کشور هستند.

کد مطلب: ۸۴۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی 650دانش‌آموز ورزشکار به فدراسیون‌های ورزشی در سال گذشته

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش روز گذشته با مدیران دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان دیدار و درباره استعدادیابی در فعالیت‌های دانش‌آموزی و فواید آن برای آینده ورزش کشور گفت‌وگو کرد.

در این جلسه حمیدی از همکاری تمام و کمال معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با استعدادیاب‌های فدراسیون‌های ورزشی کشور در سال‌های اخیر خبر داد و آماری از مستعدان و معرفی‌شدگان از این طریق به فدراسیون‌های ورزشی را اعلام کرد.

جایگاه ورزش دانش‌آموزی در سیکل استعدادیابی ورزش کشور نیز از موضوع‌های دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و مسئولان ورزش آموزش و پرورش خواستار مشخص شدن جایگاه وزارت آموزش و پرورش با 33هزار معلم ورزش کارآمد و متخصص در چرخه استعدادیابی کشور شدند.

در مسابقات سال گذشته تابستانی دانش‌آموزان کشور که برگرفته از مسابقات المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای و کانون‌های ورزشی درون و برون‌مدرسه‌ای بود، در حدود 650 دانش‌آموز ورزشکار مستعد شناسایی و استعدادیابی شناخته شده و به فدراسیون‌های ورزشی کشور معرفی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار