معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر:

تیم کانون فجر دشتی بر بام دومیدانی دوره ابتدایی ایران ایستاد

بوشهر (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تیم کانون فجر دشتی باکسب 6 طلا، 2 نقره و 2 برنز بر بام دومیدانی دوره ی ابتدایی ایران ایستاد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم کانون فجر دشتی بر بام دومیدانی دوره ابتدایی ایران ایستاد

حسن قلندری اظهار کرد: تیم دو میدانی دانش آموزان ابتدایی استان در این مسابقات با کسب 5/60 (شصت و نیم) امتیاز تیمی توانست رتبه اول این مسابقات را کسب کند.
وی تصریح نمود : سیستان و بلوچستان با 49 امتیاز تیمی مقام دوم مسابقات، فارس با 5/34 (سی و چهار و نیم) امتیاز تیمی مقام سوم، گلستان با 15 امتیاز تیمی مقام چهارم، البرز با 13 امتیاز تیمی مقام پنجم و خراسان رضوی با 11 امتیاز تیمی مقام ششم را کسب کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حمید رضا شمسی از گناوه مقام اول پرتاب وزنه و حمید سید محمدی از دشتی مقام دوم پرتاب وزنه را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه این کانون بیشترین کسب مقام اول را در دو 4 در 100 امدادی داشته است تصریح کرد: مهدی تورنگ از دشتی مقام اول دو 4 در 100 امدادی، حسن فالی افروز از دشتی مقام اول دو 4 در 100 امدادی، فرشاد اکرمی از شبانکاره مقام اول دو 4 در 100 امدادی و پوریا توبک بردخون مقام اول دو 4 در 100 امدادی را کسب کردند.
حسن قلندری گفت : در دوی 100 متر، پوریا توبک از بردخون مقام اول، حسن فالی افروز از دشتی مقام سوم را کسب کردند و در دوی 200 متر، پوریا توبک از بردخون مقام اول و حسن فالی افروز از دشتی مقام پنجم و در دوی 800 متر نیز مهدی تورنگ از دشتی مقام سوم و در دوی 60 متر با مانع، فرشاد اکرمی از شبانکاره مقام اول را کسب کردند.
قلندری یادآور شد: مهدی تورنگ از دشتی در پرتاب توپ مقام دوم و فرشاد اکرمی از شبانکاره مقام اول پرش طول را کسب کردند.
وی با اشاره به بهترین نتیجه بدست آمده توسط دانش آموزان دو میدانی کار ابتدایی استان بیان داشت: پوریا توبک با کسب سه طلا در دو 100متر، 200 متر و 4 در 100 امدادی و فرشاد اکرمی با کسب سه طلا در دوی 60 متر با مانع، پرش طول و دوی 4 در 100 امدادی موفق تر عمل کردند.
شایان ذکر است، مسابقات دومیدانی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در شهرکرد در حال برگزاری است.
گفتنی است پیش از این، تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان نیز به عنوان نماینده استان در مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر متوسطه اول مقام نایب قهرمانی را کسب کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار