رییس اداره آموزش و پرورش منطقه­ سعدآباد منصوب شد

بوشهر(پانا)_در حکمی از سوی ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عبدالنبی امیری به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه­ سعدآباد منصوب شد .

کد مطلب: ۸۴۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره آموزش و پرورش منطقه­ سعدآباد منصوب شد

در این حکم آمده است : باسمه تعالی

« إنَّ عملَکَ لَیسَ لکَ بِطُعمهٍ ولکنَّهُ فی عُنُقِک أمانهٌ »

امام علی (ع)

جناب آقای عبدالنبی امیری

با سـلام

نظر به مراتب، تعهد، شایستگی، تخصص و تجربه ­های ارزشمند جنابعالی در نهاد تعلیم وتربیت، بدین­وسیله به عنوان «رییس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، پست سازمانی شماره 122ـ1/2ـ306» منصوب می ­شوید.

امید است با توکل و مدد از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست­ های رئیس جمهور محترم با بهره گیری مستمر از مشارکت، همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، کارشناسان ، صاحب نظران، مدیران و نیز مسؤولان منطقه در نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید بوده و در پیشبرد امور، موارد زیر را وجهه­ همت خود قرار دهید.

1 - اهتمام در استقرار روحیه اعتدال گرایی، امید، پویایی ،‌نشاط و شادابی در آموزش و پرورش.

2- ارتقاء جایگاه آموزش وپرورش به عنوان محور تحول و توسعه با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند، بهبود مدیریت منابع انسانی و توجه به نقش اساسی فرهنگیان در این تحول.

3- توسعه مشارکت مردم ، مسؤولان و فرهنگیان به منظور شکوفایی و رشد هر چه بیشتر فرزندان میهن اسلامی.

4- تعامل مؤثر و اثربخش با امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار وبخشدار محترم در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش وپرورش.

5- ارتقاء کیفیت فعالیت­ های آموزشی و پرورشی در همه ابعاد، توسعه تفکر راهبردی و آینده نگری در آموزش و پرورش.

6- تقویت روحیه­ ایثارگری ، اعتلای شأن و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی ­های علمی، تربیتی و حرفه­ای آنان.

توفیق روزافزون شما در انجام مسؤولیت­ های محوله به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست­ های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار