همدلی و اخوت پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است

تهران(پانا)رئیس پلیس پایتخت در دومین همایش وحدت، هم افزایی، همدلی و اخوت سپاه و پلیس پایتخت بیان داشت:وحدت، هم ا فزایی و همدلی پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است.

کد مطلب: ۸۴۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و اخوت پلیس و سپاه خار چشم دشمنان است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در دومین همایش وحدت، هم افزایی، همدلی و وحدت بین سپاه و پایتخت که با حضور سردار کوثری و سردار یزدی در ستاد فاتب برگزار شد، در سخنانی بیان داشت: اولین و بزرگترین هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است .

وی افزود: ایجاد اختلاف بین ارکان نظام به ویژه ارکانی که متولی و ایجاد کننده نظم و امنیت و آرامش در جامعه هستند از جمله اهداف اصلی و اساسی دشمنان ما می باشد که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید خط، برنامه و توطئه های دشمنان را به خوبی بشناسیم، عنوان داشت: ما پاسدار رشادت ها و جانفشانی های شهیدان، ایثارگران و جانبازانی هستیم که امنیت، آرامش، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند و کشور ما را از زیر یوغ بندگی و بردگی دشمنان نجات دادند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای ضربه زدن به امنیت ما سرمایه گذاری کلانی کرده است، بیان داشت: باید وحدت، هم ا فزایی، همدلی در بین مجموعه سپاه و پلیس نهادینه شود و روز به روز این همدلی و هم افزایی را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هر چه ما داریم از اسلام است از این رو باید همه تلاش خود را صرف تعالی آن کنیم، عنوان داشت: نیروی انتظامی برای دفاع از آرمان های بلند نظام عزیزمان صادقانه و خالصانه در کنار برادران سپاه و بسیج خواهد ایستاد .

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه این وحدت باید در میدان عمل نمود و ظهور داشته باشد و در عمل ناهنجاری های اجتماعی را حل و فصل نماید، افزود: ما هرگز خسته نخواهیم شد و بر پای عهدی که بسته ایم خواهیم ایستاد و هرگز ذره ای عقب نخواهیم نشست.#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار