کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی ۷۴ درصد رشد داشته است

ارومیه(پانا)- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: مردم استان در چهار ماه نخست سال جاری بیش از پنج میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته، ۷۴ درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۸۴۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی ۷۴ درصد رشد داشته است

جهانبخش رضایی گفت: مردم استان در چهار ماه نخست سال جاری بیش از پنج میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته، ۷۴ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰ مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی فعالیت کرده و به هفت هزار و ۶۵۰ نفر نیازمند ثبت شده در این مراکز خدمات خدا دوستانه ارائه می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همچنین هم اکنون بیش از ۲۹ هزار و ۲۳۰ نفر خیّر با مراکز نیکوکاری استان همکاری مستمر دارند.

رضایی با بیان افزایش مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی تا پایان سال جاری، تصریح کرد: در راستای افزایش کمک به نیازمندان استان، تعداد مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی تا پایان سال جاری به ۷۰ مرکز افزایش میابد.

وی با تشریح نحوه هزینه کمک های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری استان، یادآور شد: هیئت عامل و خیران مراکز نیکوکاری تمامی کمک های جمع آوری شده مردم نیکوکار را به نیازمندان محله خود هزینه می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان نظارت دقیق کمیته امداد به فعالیت های مراکز نیکوکاری، عنوان کرد: سیستم مالی برای مراکز نیکوکاری تشکیل شده که نظارت مالی کمیته امداد را به فعالیت های این مراکز میسر کرده است.

وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری، تشکل های مردمی با محوریت مساجد جهت کمک رسانی به قشر نیازمند جامعه هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره)، این مراکز را سازماندهی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار