معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان:

۱۰۴ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم‌برخوردار کشور احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان امسال ۱۰۴ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم‌برخوردار استان‌های کشور احداث می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۴ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم‌برخوردار کشور احداث می‌شود

ژاله فرامرزیان گفت: منابع وزارت ورزش و جوانان برای احداث مجموعه‌های ورزشی جدید در سطح کشور بسیار ناچیز بوده و ایجاد فضاهای ورزشی نیازمند همت و همکاری تمامی نهادها از جمله ظرفیت بخش خصوصی است.

وی گفت: مجوزهای مناسبی برای نگهداری اماکن ورزشی و تجهیز آنان صورت گرفته که می‌توان به اجاره اماکن ورزشی به اداره‌ها و نهادها اشاره کرد که از درآمد حاصل از آن می‌توان برای نگهداری بهینه مجموعه‌های ورزشی استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که استان اردبیل ظرفیت بالایی در پرورش قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دارد گفت: سال گذشته نخستین سالی بود که ۰.۲۷ درصد از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای حوزه ورزش اختصاص یافت ولی با توجه به این که در پایان سال بودیم ۵۷ درصد این اعتبارات را جذب کردیم ولی با این حال کمک شایانی به هیئت‌های ورزشی و ادارت استان انجام شد.

فرامرزیان تصریح کرد:‌ امسال نیز انتظار داریم که از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بتوانیم برای تکمیل پروژه‌ها در استان‌های کشور اعتبار تخصیص دهیم که حدود ۴۵ روز گذشته ۸۳ درصد اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان بین استان‌ها توزیع شده و انتظار داریم استارت و عملیات اجرایی پروژه‌هایی که برای آنان اعتبار تخصیص یافته هر چه سریع‌تر آغاز شود.

وی بیان کرد: بخشی از اعتبارات به صورت اسناد خزانه به این استان‌ها تخصیص یافته که این اسناد خزانه نیز به صورت یکساله بوده و سرمایه‌گذاران و پیمانکاران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد مستضعفان داریم سال گذشته ۲۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم‌برخوردار کشور احداث شد و امسال نیز ۱۰۴ زمین چمن مصنوعی دیگر احداث می‌شود که استان اردبیل نیز سهم قابل توجهی از این چمن‌های مصنوعی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار