عضو شورای شهر تبریز: پارک بزرگ تبریز در آستانه تبدیل به یکی از فضاهای مهم گردشگری است

تبریز (پانا)- عضو شورای اسلامی شهر تبریز، جشنواره پارک بزرگ را برنامه ای تاثیرگذار و ضروری برای معرفی اقدامات خدماتی و عمرانی در این محدوده گردشگری توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر تبریز: پارک بزرگ تبریز در آستانه تبدیل به یکی از فضاهای مهم گردشگری است

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، فریدون بابایی اقدم، در چهارمین شب از جشنواره پارک بزرگ تبریز، با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 4 تبریز در ماه های اخیر، برنامه های خدماتی و عمرانی مهمی در پارک بزرگ و محدوده های همجوار این مجموعه اجرا کرده که آبگیری دریاچه مصنوعی و احداث کانال خلیل آباد از جمله آن است.

وی تصریح کرد: با اجرای این برنامه ها، بسیاری از نارسایی های این محدوده از شهر، از جمله انتشار بوهای نامطبوع رفع شده و بعلاوه، با تلاش و پیگیری های شهرداری منطقه4، وضعیت فضاهای بلاتکلیف این پارک نیز در آستانه ساماندهی است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا، با اشاره به اینکه پارک بزرگ، با ادامه این روند می تواند به یکی از فضاهای گردشگری شهر تبدیل شود، خاطرنشان کرد: جشنواره پارک بزرگ، فرصت مناسبی است که می تواند مجموع اقدامات صورت گرفته در این پارک بزرگ و قدیمی را معرفی کند.

بابایی اقدم همچنین ایجاد نشاط فرهنگی و اجتماعی را از دیگر نتایج برنامه های تجمعی عنوان و از تلاش های عوامل اجرایی این جشنواره بزرگ قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار