برگزاری دوره امدادگر اورژانس ویژه اصحاب رسانه در فارس

شیراز (پانا) - نخستین دوره آموزشی امدادگر اورژانس (کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی) برای فعالان حوزه خبر و رسانه استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۲۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره امدادگر اورژانس ویژه اصحاب رسانه در فارس

محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: این دوره برای اولین بار با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای افزایش سطح سلامت در جامعه برای اصحاب محترم رسانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروزه روند افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی، سوانح رانندگی، فراوانی حوادث و بلایای غیر مترقبه توجه جدی به خدمات رسانی اورژانس را طلب می‌کند.

مرادیان ادامه داد: در این راستا یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های نظام سلامت جامعه تربیت افرادی با توانایی‌ها و صلاحیت‌های علمی و عملی ویژه است تا با آمادگی کامل در حساس‌ترین لحظات به یاری دردمندان بشتابند.

رئیس اورژانس فارس اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس به دنبال پیشبرد اهداف مذکور برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی برای اصخاب رسانه استان میکند.

مرادیان در پایان تصریح کرد: این دوره به مدت ۳ ساعت با سر سرفصل‌های آخرین متد کمکهای اولیه و احیای قلبی- ریوی در روز دوشنبه و تاریخ ۱۵ مرداد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار