نشست مشترک مجمع خیرین با اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)-نشست مشترک مجمع خیرین، شورای آموزش و پرورش فیروزکوه و نمایندگان اداره کل نوسازی شهرستان های استان تهران در خصوص تکمیل پروژه مدرسه صدیقه کبری دشت ناصر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست  مشترک مجمع خیرین با اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه

نشست مشترک مجمع خیرین، اعضای شورای آموزش و پرورش و نمایندگان اداره کل نوسازی شهرستان های استان تهران،با خیر گرانقدرروشنایی برگزار شد و در این جلسه، در خصوص تکمیل پروژه مدرسه صدیقه کبری (س)دشت ناصر فیروزکوه صحبت شد.

یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در این جلسه به اهمیت نقش آموزش و پرورش در جامعه و آینده کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه تمامی افراد جامعه باید پای کار بیایند و تلاش کنند تا دانش آموز در شرایط مساعد به تحصیل بپردازند.

محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه خیرین را همواره یار و یاور همیشگی آموزش و پرورش دانست و با ارائه گزارشی از مدرسه ابن سینا، اهمیت تکمیل مدرسه صدیقه کبری(س) را جهت خیرین و اعضای شورا بازگو کرد.

وی در ادامه گفت: به دلیل کمبود مدرسه در منطقه دشت ناصر شهرستان، دانش آموزان دختر و پسر پایه های اول تا ششم ابتدایی به صورت مختلط در مدرسه ابن سینا به تحصیل مشغولند و این امر سبب وجود نگرانی مسئولین در خصوص بروز آسیب های اجتماعی شده است.

بنار افزود: با توجه به هزینه بالای تکمیل پروژه، آموزش و پرورش به تنهایی قادر به تکمیل آن نیست و از این رو همکاری خیرین را تقاضا دارد.

شایان ذکر است ، روشنایی خیر مدرسه ساز در این جلسه مشارکت را عاملی مهم در رسیدن به اهداف خواند و خواستار همکاری تمامی نهاد های شهرستان در جهت تکمیل مدرسه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار