در پی تصویب قانون حمایت ازکودکان ونوجوانان در مجلس شورای اسلامی انجام شد:

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از نمایندگان مجلس

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت:خوشحالیم که امروز با نگاه بسیارخوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گام بسیارخوبی در زمینه رعایت حقوق طفل، کودک ونوجوان در خانواده و جامعه برداشته شده است.

کد مطلب: ۸۴۲۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از نمایندگان مجلس

قاسمعلی خدابنده با ابراز خرسندی از توجه به جایگاه اطفال،کودکان ونوجوانان درخانواده و جامعه توسط نمایندگان مجلس و نگاه ویژه آنان به امر تحصیل نوآموزان و کودکان وجلوگیری از ترک تحصیل حتی یک دانش آموز و بازمانده ازتحصیل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت این حرکت قابل تقدیر تشکر کرد.

وی افزود: جامعه با داشتن زنان و مردانی آگاه وجامعه پذیر روبه تعالی حرکت خواهد نمود و بهترین مسیر برای دستیابی به اهداف این بخش توجه به تحصیل براساس محورهای تاکید شده در سند تحول بنیادین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: رعایت حقوق طفل، کودک ونوجوان در خانواده و جامعه از بدیهیاتی است که گاهی اوقات به فراموشی سپرده می شود و خوشحالیم که امروز با نگاه بسیارخوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه حرکت بسیارخوبی رقم خورده است .

خدابنده در بخش پایانی صحبت های خود اظهار داشت: عدم توجه به حقوق کودکان و نوجوانان باعث افسردگی، اضطراب، انزواطلبی، اختلال شخصیت، مشکلات ارتباطی و در نهایت کاهش عزت نفس آن ها خواهد شد و باتوجه به حساسیت این موارد در زندگی آینده فرد و اجتماع ، لازم است امروز در جامعه نگاه ویژه ای به حقوق کودکان شکل بگیرد و تصویب قانون حمایت از کودکان ونوجوانان نوید بخش این مهم و حرکتی قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار