امام زاده سید حمزه(ع) باید به قطب فرهنگی تبدیل شود

تبریز (پانا)- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی گفت: امام زاده سید حمزه(ع) از امام زادگان شاخص استانی و کشوری می باشد و باید به قطب فرهنگی تبدیل شود.

کد مطلب: ۸۴۲۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
امام زاده سید حمزه(ع) باید به قطب فرهنگی تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی، محمدعلی فاضلی نسب در جلسه معارفه هیئت امنا جدید امام زاده سید حمزه(ع) با اشاره به این که این امام زاده از امام زادگان شاخص و دارای اهمیت می باشد، اظهار داشت: لازم است با توجه به اهمیت این امام زاده، هیئت امنایی درخور شان این امام زاده برای اداره هر چه بهتر امور فرهنگی، اجرایی و عممرانی این امام زاده انتخاب شود.

وی افزود: در روز های اخیر با تدبیر حجت السلام و المسلمین علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان به عنوان هیئت امنا جدید این امام زاده انتخاب شدند که بعد از طی مراحل قانونی احکام آنان صادر گردید و طی جلسه ای وظایف به آن ها ابلاغ شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که امام زادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، خاطر نشان کرد: امام زاده سید حمزه(ع) از امام زادگان شاخص استانی و کشوری می باشد و باید به قطب فرهنگی تبدیل شود.

فاضلی نسب با ابراز امیدواری از عملکرد هرچه بهتر هیئت امنا جدید، گفت: امیدوارم با انتصاب هیئت امنا جدید، شاهد توسعه این امام زاده از جنبه های فرهنگی و عمرانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار