در گفت‌وگو با پانا

الهه احمدی: تیراندازی ایران همیشه مشکل فشنگ و ساچمه داشته است؛ برای مدال آسیایی از خانواده‌مان گذشتیم

تهران (پانا) - قهرمان تیراندازی جهان انتظارات از این رشته را در بازی‌های آسیایی با وجود رقیب‌های خوب، بالا عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
الهه احمدی: تیراندازی ایران همیشه مشکل فشنگ و ساچمه داشته است؛ برای مدال آسیایی از خانواده‌مان گذشتیم

الهه احمدی ملی پوش تیم ملی تیراندازی ایران در گفت وگو با پانا درباره وضعیتش قبل از اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: همه ما مدتهاست که در اردوی تیم ملی هستیم تا با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شویم. انتظارات از تیم ملی تیراندازی بالا است و همه ما این موضوع را می دانیم، اما واقعا در این رشته ما حریفان قوی داریم و نمی توان چیزی را پیش بینی کنیم. کشورهای آسیایی در تیراندازی حرف اول را می زنند و سطح رقابت بین کشورها خیلی نزدیک به هم دیگر است.

قهرمان سال 2018 جهان ادامه داد: در حال حاضر سرمایه گذاری روی تیم ها با سرعت زیادی در حال انجام است، الان کشور هند به سرعت در حال پیشرفت است و در این مدت در تمامی مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشته است. این موضوع به خوبی نشان می دهد آنها با چه امکاناتی در حال تمرین و رسیدن به شرایط ایده ال هستند.

احمدی افزود: ما اردوهای خوبی داشتیم و برای رویارویی با حریفان آماده هستیم، همه ورزشکاران در این مدتی که اردو بودند از خیلی از لذتها و تفریحات خود و حتی می توانم بگویم خانواده خود گذاشتند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. در همین مسابقات بازیهای آسیایی من باید بچه چهارساله ام را 40 روز نبینم و این موضوع برای من خیلی سخت است. با این حال همه ما یک هدف داریم و آن هم به اهتزاز درآوردن پرچم ایران است و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 درباره کمبود فشنگ و مهمات در رشته تیراندازی گفت: وضع در مقایسه با قبل کمی بهتر شده است اما همیشه کمبود فشنگ و ساچمه داشته ایم. امیدوارم این مشکل که یکی از مشکلات همیشگی تیراندازی بوده و هست به زودی مرتفع شود.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی در پایان خاطرنشان کرد: امسال بالاترین میزان اعزامی بانوان نسبت به دوره های قبل داشتیم و این موضوع جای خوشحالی دارد که بانوان ما همانطور که در خیلی از موضوع‌ها از جمله دانشگاه از آقایان پیشی گرفتند در ورزش هم در آینده این اتفاق بیافتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار