در نشست هماهنگی ستاد استانی مصاحبه نیروهای استخدام پیمانی۹۷ آموزش و پرورش مطرح شد:

مصاحبه استخدامی انعطاف پذیر با نگاه عادلانه، شفاف و به دور از سلیقه نگری مدنظر است

تبریز(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و نایب رئیس ستاد استانی مصاحبه، رویکرد ستاد استخدام استانی را انعطاف پذیر و استاندارد با نگاه عادلانه و شفاف اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه استخدامی انعطاف پذیر با نگاه عادلانه، شفاف و به دور از سلیقه نگری مدنظر است

بهروز اصغری اردلانی در جلسه هماهنگی ستاد مصاحبه استخدام آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: با بررسی آسیب های مصاحبه ی استخدام سال های گذشته ، روند استخدام با دقت بیشتر و مطلوب تر تسریع یابد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استان بر آماده سازی سریع فضا برای مصاحبه قبل از شروع فرآیند تاکید کرد و گفت: تمامی اقدامات در حوزه ی معاینات پزشکی، زمان و مکان مصاحبه باید در جهت کاهش استرس مراجعه کنندگان باشد.

وی اذعان داشت: سعی کارگروه اجرایی بر پرداخت زودهنگام حق الزحمه عوامل با تامین اعتبار لازم خواهد بود.

مصاحبه استخدامی، استاندار و انعطاف پذیر با نگاه عادلانه و شفاف خواهد بود

کامیار قهرمانی فرد در ادامه جلسه با بیان اینکه سهمیه ابلاغی استان برای استخدام 520 نفر است، خاطرنشان شد: برای مصاحبه حداکثر سه برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش اعلام می شود.

به گفته ی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در ستاد استخدام 2 کارگروه "بررسی مدارک و مستندات" و " کارگروه اجرایی مصاحبه" تشکیل شده که سرعت بخشی بر کارها را تاکید داشت.

قهرمانی فرد در کارگروه اجرایی دقت، امنیت و آرامش مصاحبه شونده را با حاکم شدن کامل نظم بین عوامل اجرایی خواستار شده و بر لزوم توجه به سرعت، دقت، کیفیت و رضایت شرکت کنندگان مصاحبه تأکید و اشاره نمود که همه معرفی شدگان مصاحبه سرمایه های انسانی ارزشمند کشورند و باید با نهایت تکریم توأم با آرامش روانی پذیرایی و مصاحبه شوند.

وی بر بهره گیری از تجربیات سال های گذشته در طرح و رفع نواقصات در هرچه مطلوب تر برگزار شدن مصاحبه تاکید کرد و گفت: رعایت استانداردهای مصاحبه با اصول علمی و فنی بدون اعمال سلیقه ی غیرفنی با حساسیت بیشتر مورد انتظار است.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان رعایت تناسب جغرافیایی را متذکر شده و موضع ستاد استخدام استانی را انعطاف پذیر و استاندارد با نگاه عادلانه و شفاف اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار