در گفت و گو با پانا:

برگزاری پیش اردوی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتاز در همدان/ استان ۱۳ هزار دانش آموز پیشتاز دارد

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان از برگزاری پیش اردوی اعضاء و مربیان پیشتازپسر خبرداد و افزود: استان همدان 13هزار دانش آموز پیشتاز دارد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اردوی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتاز در همدان/ استان  ۱۳ هزار دانش آموز پیشتاز دارد

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت: هدف از برگزاری اردوهای دانش آموزی شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان است که در بستر آن رشد دینی، اخلاقی، علمی، ورزشی، هنری و حتی اقتصادی نیز اتفاق می افتد و اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی به طور اخص شکل دهنده هویت سازمانی و زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال دانش آموزان در فعالیت‌های نظام‌مند گروهی است.

وی افزود: در طول برگزاری این اردو، شرکت کنندگان با شرح وظایف، برنامه های مهارتی، فنی، فرهنگی و آموزشی در خصوص تشکل پیشتازان در چارچوب مقررات آشنا شده و آموزش می بینند.

میرزایی با اشاره به اینکه از هر استان تعداد مشخصی به این اردو اعزام میشوند افزود: تهران برای هر استان سهمیه‌ تعیین کرده است به همین دلیل در اعزام دانش آموزان محدودیت وجود دارد.

رئیس سازمان دانش آموزی همدان تعداد دانش آموزان پیشتاز استان را 13 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: از این ۱۳ هزار نفر 35 دانش آموزانتخاب شده اند،که ۵ نفر بعنوان مربی و یک نفر سرپرست این دانش آموزان را در اردو همراهی میکنند.

میرزایی گفت: من به همه‌ی دانش آموزان توصیه میکنم به طور جدی در فعالیت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی شرکت کنند یعنی در کنار درس های مختلفی که در مدرسه میخوانند درس زندگی و مهارت های اجتماعی را نیز آموزش ببینند و دانش آموزان این را بدانند که ما از حضور آنها در سازمان دانش آموزی استقبال میکنیم.

وی افزود: پیش اردوی دانش آموزان پیشتاز استان همدان از صبح امروز شنبه ۸ مرداد در اردوگاه نصر در حال برگزاری است و هر ۷ دانش اموز توسط یک مربی آموزش می بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار