سلطانی‌فر: امیدوارم عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی مانند تیم ملی در جام جهانی باشد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشی ایران بتوانند مانند تیم ملی فوتبال ایران تاریخ‌ساز شود.

کد مطلب: ۸۴۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سلطانی‌فر: امیدوارم عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی مانند تیم ملی در جام جهانی باشد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در آخرین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، با تشکر از تلاش های اعضای ستاد در یک سال و نیم گذشته در این ستاد گفت: امیدوارم با تلاش ها، کارشناسی ها و بحث و بررسی هایی که با همدلی همه اعضا در این مدت انجام شد، بتوانیم نتایج خوبی در بازی های آسیایی بگیریم.

او ادامه داد: امیدواریم همانطور که تیم ملی فوتبال بازی های آبرومندی در جام جهانی انجام داد و نتایج تاریخی گرفت، رشته های مختلف ایران در بازی های اندونزی بتوانند کارنامه خوبی داشته باشند و رتبه خوبی کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیچیدگی های این دوره از بازی ها که در سه شهر مختلف برگزار می شود و میزبان از امتیازات خاصی برخوردار است و شانس های کسب مدال ما با حذف برخی اوزان و رشته ها کاسته شده، اما امیدواریم با تلاشی که صورت گرفته و با عزم و اراده ای که ورزشکاران عزیز ما دارند بتوانیم در این رویداد بزرگ موفق و کارنامه خوبی داشته باشیم.

سلطانی فر ادامه داد: همه می توانند شهادت دهند که هماهنگی، همدلی و وحدتی که بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایجاد شده، موجب آرامش، ثبات و وحدت رویه در مدیریت ورزش کشور شده و همه انرژی ها متمرکز موفقیت و عزت ورزش ایران شده است. نتایج و آمار نشان می دهد که هر زمان این وحدت رویه بین دو دستگاه متولی ورزش کشور صورت گرفته نتایج خوبی گرفته ایم که در این دوره ما به اوج این هماهنگی و همدلی رسده ایم و از این لحاظ شرایط استثنایی به وجود آمده و از همه ظرفیت ها استفاده کرده ایم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص انتخاب شعار کاروان ایران که با عنوان( یک ایران، یک صدا) انتخاب شد، توضیح داد: از بین پیشنهاداتی که اعضا ارائه دادند، این شعار به دلیل اینکه کاروان ورزشی ما نشان دهد با مردم یک صدا و یک دل است توانست آرای بیشتری کسب کند.

او افزود: در حقیقت اعضای کاروان ورزشی ما با این شعار که نماد یک پارچگی کشور عزیزمان است در مسابقات حضور خواهند داشت و این موضوع باعث قوت قلب ورزشکاران هم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار