تهران میزبان نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه

تهران (پانا) - نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه ایران، با حضور و مشارکت شرکت‌های معتبر، مدیران و نمایندگان اصلی برندهای مطرح داخلی و بین‌المللی و همچنین ده‌ها شرکت تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی از 28 تا 31 مردادو همزمان با عید سعید قربان در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تهران میزبان نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه ایران؛ در این نمایشگاه و در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، برزیل، دانمارک، فرانسه و سوئیس حضور دارند و تولید و صنایع خود را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و جشنواره قهوه ایران با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد تخصصی قهوه خاورمیانه محسوب می‌شود، گفت: همزمان با این نمایشگاه و جشنواره، مسابقه‌های بزرگ باریستایی (قهوه چی) ایران جهت انتخاب برترین باریستای کشور با حضور داوران و چهره‌های مطرح جهان برگزار خواهد شد.

اصغری افزود: در این نمایشگاه انواع ماشین‌آلات رست و فرآوری قهوه، انواع ماشین‌آلات کافی‌شاپ، انواع قهوه فوری و برندهای معتبر داخلی جهانی قهوه، انواع صنایع، دستگاه‌ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و چای از جمله انواع دانه قهوه، دستگاه قهوه‌ساز اتوماتیک خانگی، ماشین‌آلات ودستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی تمام اتوماتیک، انواع دستگاه آسیاب قهوه، ماشین‌ها و دستگاه‌های بسته‌بندی پودر قهوه و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه و چای در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه ایران، توضیح کاملی درباره مواد اولیه و نحوه آماده‌سازی انواع قهوه شامل، قهوه‌های دمی، اسپرسو، نوشیدنی‌های قهوه‌دار، کاپوچینو، لاته، آمریکانو و دیگر قهوه‌های مصرفی در ایران و جهان توسط مدرسین و باریستاهای بین‌المللی ارائه می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت قهوه کشور، جایگزینی واردات در این صنعت، افزایش سهم صادرات در بازارهای جهانی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و عملی روز دنیا از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی قهوه ایران است.

برگزاری مسابقه‌های باریستای کشوری در محیط نمایشگاه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه‌های نمایشگاه به شهروندان از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اعلام شده است.

در این رویداد بین‌المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسه‌ها و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان، متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپا و ترکیه برای آموزش و پایه‌گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش‌های مختلف مانند: باریستا، برشتن (رست)، هنرشیر- قهوه در کشورمان حضور دارند.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به سایت اینترنتی www.irancoffeefestival.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های88321143 و 88326903 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار