مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه ا ری:

باید با برنامه ریزی و مدیریت درست مهری با نشاط را برای دانش آموزان رقم بزنیم

شهرری (پانا) - نشست کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با محور ساماندهی نیروی انسانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و شورای معاونین اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باید با برنامه ریزی و مدیریت درست  مهری با نشاط را برای دانش آموزان رقم بزنیم

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در سال جاری است ،گفت : باید با برنامه ریزی و مدیریت درست مهری با نشاط را برای دانش آموزان رقم بزنیم

وی، تشکیل ستاد حمایت از تضییع حقوق دانش آموزان و اولیا در هنگام ثبت نام را ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم سطح رضایت مندی مردم را بالا ببریم و بستر مناسبی برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم نماییم .

فولادوند، با اشاره به وضعیت آسیب های اجتماعی در جامعه و خطری هایی که در کمین دانش آموزان است، تاکید کرد: در ساماندهی نیروهای پرورشی ، مشاوره و مراقبین سلامت باید دقت لازم را کرد که مدارس آسیب پذیر شناسایی و در اولویت اصلی قرار گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی تربیت بدنی جهت آموزگاران ابتدایی در شهرستان های استان تهران، خاطرنشان کرد: توجه به سلامت جسمی و توانمندی های بدنی دانش آموزان آنها را از معرض دیگر آسیب های روحی و روانی دور می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار