مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ناحیه 2 ری: از تلاشهای بی شائبه ی فرهنگیان عزیز سپاسگزارم

شهرری (پانا) - صبح امروز نشست کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه 2 ری با محور ساماندهی نیروی انسانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و شورای معاونین اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ناحیه 2 ری: از تلاشهای بی شائبه ی فرهنگیان عزیز سپاسگزارم

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در سال جاری است ،گفت : باید تلاش کرد با برنامه ریزی ،جدیت ومدیریت هوشمندانه مشکلات را پشت سر گذاشت.

وی، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ارتباط مستقیم با یک مجموعه 40 میلیونی از جمعیت کشور، بیشترین اثربخشی در جامعه را ایفا می کند ، تاکید کرد: باید تلاش کنیم سطح رضایت مندی مردم را بالا ببریم و بستر مناسبی برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم نماییم .

فولادوند ،ضمن سپاسگذاری از تلاش های بی شائبه فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت کشور ، تصریح کرد: امسال ،سال عزم ملی و خدمت در آموزش و پرورش است زیرا از یکسو با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و از سوی دیگر متعهدیم که کیفیت خدمات آموزش و پرورش حفظ شود و این کاری بزرگ است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید با برون سپاری در بخش فنی و حرفه ای و همچنین خرید خدمات آموزشی تلاش کرد تا بخشی از این کمبود نیروی انسانی را جبران کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار