مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین؛

هدف آموزش وپرورش ناحیه یک قزوین جذب 100درصدی نوآموزان است

قزوین (پانا) - غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک جذب 100 درصدی نوآموزان را در سال تحصیلی 98-97 را یک از اهداف این ناحیه برشمرد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش وپرورش ناحیه یک قزوین جذب 100درصدی نوآموزان است

غلامی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک فزوین گفت: با این که پوشش تحصیلی نو آموزان در ناحیه یک در سال تحصیلی گذشته 97درصد است، امسال برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا 100درصد نوآموزان این ناحیه جذب شوند.

غلامی در جلسه جذب 100 درصدی و شناسایی نوآموزان پیش دبستانی اظهار کرد: از آنجایی که باید کارگروهی تحت عنوان انسداد مبادی بیسوادی در این ناحیه داشته باشیم، سعی کردیم برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و یا تارک تحصیل از سایر دستگاه ها نیز حمایت های لازم را دریافت کنیم که خوشبختانه در این راستا موسسه پارسیان همکاری مطلوبی با ما داشته اند.

شمس اله غلامی جذب هر چه بیشتر نوآموزان در پیش دبستانی ها را یکی از راهکارهای کاهش آمار بازماندگان از تحصیل خواند و بیان کرد: به دلیل هزینه بر بودن نام نویسی در این آموزشگاه ها، فرزندان برخی خانواده های نیازمند توانایی ورود به آن ها را ندارند.

وی با بیان این که در سال تحصیلی گذشته هزار وهفتصد نوآموز در 35 آموزشگاه پیش دبستانی ناحیه یک جذب شدند، افزود: به دنبال آن هستیم فضای بیشتری را برای ایجاد پیش دبستانی اختصاص داده تا شاهد جذب حداکثری نوآموزان در سال تحصیلی 98-97 باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار