تیم هندبال دانش آموزی آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

تبریز (پانا) - بازی های توپی مسابقات متوسطه اول آموزشگاه های کشور در رشته های فوتسال، هندبال و بسکتبال با قهرمانی تیم های دانش آموزی کرمانشاه، آذربایجان شرقی و البرز به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۴۱۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تیم هندبال دانش آموزی آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

مرحله نهایی مسابقات هندبال متوسطه اول آموزشگاههای کشور در 3 رشته ی توپی فوتسال، هندبال و بسکتبال برگزار شد.

در رشته ی فوتسال تیم دانش آموزی کرمانشاه با برتری 5 بر 1 مقابل بوشهر مقام اول ، تیم اردبیل با برتری 3 بر 0 مقابل فارس مقام سوم و تیم خراسان رضوی با برتری 10 بر 9 مقابل کردستان مقام پنجم مسابقات فوتسال کشوری را کسب کردند.

همچنین، تیم های بوشهر و فارس به ترتیب مقام های دوم و چهارم را از ان خود کردند و کاپ اخلاق به دانش اموزان استان کردستان رسید.

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات هنبال دانش آموزی کشور

در رشته ی هندبال آذربایجان شرقی با شکست خراسان رضوی به مقام اول این رشته و تیم خراسان رضوی به مقام دوم دست یافتند. تیم فارس نیز با نتیجه ی 24 بر 14 تیم تهران را برد و به مقام سوم مسابقات دست یافت و تهران چهارم شد.

تیم بسکتبال دانش آموزی البرز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد

در بازی های نهایی رشته ی بسکتبال تیم تهران با برتری 39 بر 18 مقابل تیم فارس به مقام سوم رسید و فارس چهارم شد.

در بازی فینال تیم البرز با شکست خراسان رضوی و با نتیجه ی 48 به 43 به مقام قهرمانی این رشته رسید و تیم خراسان رضوی دوم شد.

سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور تابستان امسال در شهرهای تبریز، خرم آباد، رامسر، همدان، زنجان و شهر کرد با شعار دانش آموز ورزشکار دوستدار و حافظ محیط زیست برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار