در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

واکنش یک مقام مسئول به شایعه حمایت وزارت ورزش از کاندیدای خاص در انتخابات فدراسیون قایقرانی

تهران (پانا) - یک مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان شایعه حمایت این وزارت‌خانه از کاندیدی خاص در انتخابات فدراسیون قایقرانی را رد کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش یک مقام مسئول  به شایعه  حمایت وزارت ورزش از کاندیدای خاص در انتخابات فدراسیون قایقرانی

دوره چهار ساله ریاست غلامرضا امینی بر فدراسیون قایقرانی 12 مرداد به پایان خواهد رسید و برای کسب صندلی ریاست فدراسیون قایقرانی رقابت اصلی بین امینی رئیس فدراسیون فعلی و احمد دنیا مالی رئیس سابق همین فدراسیون است. دنیامالی که در دولت احمدی‌نژاد ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت به دلیل حضور در شورای شهر و چندشغله بودنش از سمت خود کنار رفت اما حالا برای انتخاب مجدد دوباره فعال شده است.

اما هفته گذشته وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات ریاست این فدراسیون به تعویق افتاده است و بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا مجمع تشکیل خواهد شد. تعویق زمانی که شائبه‌های مبنی بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از کاندیدای خاص را ایجاد کرد.

شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش، در گفت‌وگو با پانا در واکنش به این شایعه گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد، کار ورزات ورزش تنها برگزاری انتخابات است و هیچ نقشی در به روی کار آمدن کاندیدایی ندارد و کاملاً بی‌طرفانه است.

وی به دلایل تعویق این انتخابات اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه شرایط احراز صلاحیت نامزدها کمی طول می‌کشد و ما بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را پیش رو داریم و ملی‌پوشان این رشته در اردو به سر می‌برند، تصمیم گرفتیم این انتخابات را بعد از بازی‌های آسیایی برگزار کنیم.

به گفته او، امینی بعد از 12 مرداد همچنان به عنوان رئیس در فدراسیون فعالیت خواهد کرد تا بعد از جاکارتا تکلیف فدراسیون از طریق برگزاری انتخابات مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار