رئیس انجمن دارت کشور:

پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل تاسیس می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس انجمن دارت کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های انجام شده پایگاه دائمی دارت کشور در استان اردبیل راه‌‌آندازی و تاسیس می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل تاسیس می‌شود

کامبیز ایوب‌زاده در آئین افتتاح مجموعه‌های دارت استان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های انجام شده پایگاه دائمی دارت کشور در استان اردبیل راه‌‌اندازی و تاسیس می‌شود که هدفگذاری شده تا فاز نخست این پروژه در شهر سرعین ایجاد شود .

وی با اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان کمیته دارت برتر کشور در سال گذشته بیان کرد: در حالی که در سال گذشته استان اردبیل درای زیرساخت‌ها مناسبی در این ورزش نبوده این عنوان را کسب کرده که امروز با بهره‌برداری از سه سالن مجهز دارت شاهد توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی در اردبیل هستیم که این امر می‌تواند زمینه‌ساز توسعه دارت در این استان شود .

وی توسعه زیرساخت‌ها را از مهمترین مولفه‌ها در هر رشته ورزشی برشمرد و گفت: امسال برنامه‌ریزی اساسی و هدفمندی برای توسعه دارت در استان اردبیل انجام شده و اردبیل در تمامی حوزه‌ها اعم از برگزاری لیگ‌ها و رده‌های سنی پایه و نیز زیرساخت‌ها توانسته است رشد قابل توجهی داشته باشد که راه‌اندازی پایگاه دارت کشور در سرعین نشان از این توانمندی و نیز توان بالای مدیریت در این استان است .

رئیس انجمن دارت کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در توسعه رشته‌های ورزشی مختلف تصریح کرد: انتظار می‌رود از این ظرفیت‌ها در منطقه بهره‌برداری هر چه بیشتر شده و زمینه برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و قهرمان‌پروری در منطقه مهیا شود .

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان نیز در این آئین اظهار کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان کمیته دارت استان در راستای توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی شایسته قدردانی است که با وجود شرایط اقتصادی موجود سبب شده تا چنین مجموعه‌هایی در استان اردبیل به بهره‌برداری برسد .

مرتضی حقی‌مقدم با اشاره به بهره‌گیری کمیته دارت استان از توان بخش خصوصی برای توسعه این زیرساخت‌ها افزود: امیدواریم چنین فعالیت‌ها و پیگیری‌هایی در سطح استان تداوم داشته باشد تا ورزشکاران بتوانند از این زیرساخت‌ها در راستای توسعه استعدادهای خود استفاده کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار