مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: ساماندهی نیروی انسانی مهم‌ترین بحث پروژه مهر امسال است

قرچک (پانا) - نشست کمیته برنامه‌ریزی آموزش وپرورش قرچک با موضوع ساماندهی نیروی انسانی با حضورمدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شورای معاونان اداره کل در قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: ساماندهی نیروی انسانی مهم‌ترین بحث پروژه مهر امسال  است

کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان قرچک با موضوع ساماندهی نیروی انسانی باحضور فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شفیع پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل، سنجری معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و نیکبخت مدیر آموزش و پرورش قرچک در محل همایش‌های ثقلین اداره قرچک برگزارشد.

عبدالرضا فولادوند،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر عدم دریافت وجه نقد و کمک های مردمی غیر معقول در زمان ثبت نام از اولیای دانش آموزان ، تصریح کرد: به هیچ وجه تخلف در این زمینه پذیرفته نیست و فقط دریافت هزینه های مربوط به بیمه و کتب درسی دانش اموزان در زمان ثبت نام از وجاهت قانونی برخوردار است.

وی با اشاره به این که ساماندهی نیروی انسانی بحث اصلی پروژه مهر است ، تاکید کرد: باید با تعامل ، همکاری سازنده و ارائه راه حل های مفید از این برهه به خوبی و شایستگی عبور کنیم.

فولادوند ادامه داد:ما در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بعنوان یار و مدد کار در کنار شما هستیم و آماده ایم با تشریک مساعی تمام موانع موجود بر سر ساماندهی نیروی انسانی و دیگر زمینه ها را حل و فصل نماییم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با تفویض پروژه مهر به استانها و شهرستان ها روند پیشروی و کیفیت کار ها بهتر از قبل گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار