فرماندار شهرستان گرگان

استفاده از همه توان دستگاه ها جهت مراقبت از دانش آموزان

گرگان(پانا)- با تمام قوا و استفاده از همه توان دستگاه ها جهت مراقبت از دانش آموزان در کنار آموزش و پرورش خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۴۰۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از همه توان دستگاه ها جهت مراقبت از دانش آموزان

صفوی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه تخصصی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با حضور رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین حوزه تربیت بدنی برگزار شد، گفت : در اجرای پروژه نماد با تمام قوا و استفاده از همه توان دستگاههای شهرستان جهت مراقبت از دانش آموزان در کنار آموزش و پرورش خواهیم بود .

وی اذعان داشت: آموزش و پرورش در بحث کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار موثری انجام داده است ودر پروژه نماد با تلاشی سازمان یافته , علمی و فراقوه ای همه دستگاههای شهرستان برای مراقبت اجتماعی دانش آموزان و به منظور دستیابی آنها به سعادت واقعی پای کار خواهند بود . ایشان ضمن تقدیر از دستگاههای حاضر در جریان اجرای طرح نماد در سال تحصیلی جاری بر لزوم تداوم این طرح و اثر بخشی و توسعه آن اشاره کرد و گفت: فرمانداری هم از اجرای گسترده نماد در مدارس مرکز استان استقبال می کند زیرا معتقدیم این طرح می تواند زمینه ساز تربیت شهروندانی سالم برای آینده باشد.

رضا طبرسا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان هدف از اجرای پروژه نماد را استقرار نظام مراقبت اجتماعی ، توانمند سازی و حمایت از دانش آموزان در معرض خطر و پر خطر عنوان نمود و در ادامه گزارشی جامع و مفصل در خصوص اجرای پروژه بیان کرد و افزود: طی بازدیدی که توسط اسکندری، نماینده پروژه ملی صورت گرفت، در اجرای فاز نخست طرح فرآیند شناسایی و غربالگری دانش آموزان، 98% موفق بوده ایم که این توفیق مرهون تلاش مدرسان، مدیران و دبیران مجری طرح می باشد.

طبرسا افزود: در خلال اجرای طرح، چندین جلسه تخصصی ویژه دانش آموزان پرخطر با دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی استان، کمیته امداد و دادگستری برگزار شد و نتایج خوبی حاصل شد.

حسینی مدیر دفتر پیشگیری دادگستری استان نیز با اشاره به آمار و تجزیه و تحلیل های آن در زمینه آسیب های اجتماعی گفت :در اکثر آیتم های مربوط به آسیب های اجتماعی در استان کاهش محسوسی مشاهده می شود که این مساله موجب خرسندی بسیار است و نقش آموزش و پرورش در این موضوع نیز به عنوان یک دستگاه تاثیر گذار غیر قابل انکار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار