فارس میزبان هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم شد

شیراز (پانا) - رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس از میزبانی این استان برای هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فارس میزبان هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم شد

لیلا نورافشان گفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در دو بخش «خلاقیت‌های دانش آموزی»، «ابتکارات مدرسه‌ای» برگزار می شود .

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس افزود: موضوع این جشنواره مشتمل بر شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر بر سه محور پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد مخدر و خشونت است.

وی همچنین در تشریح دو بخش رقابتی این جشنواره گفت: در بخش خلاقیت‌های دانش آموزی، دانش‌آموزان آثار خود در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در قالب‌هایی چون مقاله، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، نرم افزار و چندرسانه‌ای ارائه می‌کنند.

نورافشان ادامه داد: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای نیز همکاران فرهنگی، آثار خود را در قالب‌هایی چون الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری پیشگیری ارائه می‌کنند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: آثار دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزیده در مرحله استانی این جشنواره به دبیرخانه‌ جشنواره در تهران ارائه شد ه است که پس از داوری، نتایج آن به استان فارس به عنوان میزبان مرحله کشوری اعلام خواهد شد .

وی افزود: در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم که در شهریور ماه و در شهر شیراز برگزار می‌شود، طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و کشوری، از برگزیدگان بخش کشوری ، شامل دانش آموزان و فرهنگیان منتخب قدردانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار