پرداخت نیم درصد به انجمن کتابخانه های عمومی باید جز اولویت های شهرداری ها قرار گیرد

فردیس (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس از کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی فردیس بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت نیم درصد به انجمن کتابخانه های عمومی باید جز اولویت های شهرداری ها قرار گیرد

احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه معاونین و کارشناسان ستادی و حسین احمدوند رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس و گلشن شیرمحمدی رئیس شهرستان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس از کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی بازدید کردند.

هراتی ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه با کتابداران و اعضای کتابخانه گفت و گو کرد.

در حاشیه این بازدید، رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس، ضمن تبریک انتصاب هراتی به سمت مدیرکل کتابخانه های استان گفت: این انتصاب را باید به تمام جامعه فرهنگی استان تبریک گفت.

وی در ادامه از آمادگی همه جانبه شورای شهر برای همکاری در ترویج کتابخوانی خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهرستان فردیس برای هر گونه همکاری با اداره کتابخانه های عمومی در شهرستان با تمام پتانسیل آماده است.

احمدوند در پایان افزود: پرداخت نیم درصد به انجمن کتابخانه های عمومی باید یکی از اولویت های شهرداری ها قرار گیرد.

هراتی نیز ضمن تشکر از همکاران در کتابخانه های عمومی و اداره کتابخانه های شهرستان از حضور احمدوند در این بازدید تشکر و گفت: فردیس با توجه به جمعیت اش نیازمند توسعه فضای فیزیکی کتابخانه ها است که این امر انشاالله با همدلی و همکاری مسئولین استانی و شهرستانی محقق خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار