حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در شهر قدس

شهرقدس(پانا)- جلسه کمیته ساماندهی آموزش و پرورش شهر قدس باحضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های  استان تهران در شهر قدس

جلسه کمیته ساماندهی آموزش و پرورش شهر قدس باحضور فولادوند راد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،سنجری،معاون پژوهش و برنامه ریزی،شفیع پور،معاون آموزش متوسطه،بهمنش،مشاوراجرایی مدیرکل ، ولی پوری،رییس اداره روابط عمومی و جمعی از مسئولین ساماندهی در اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، در رابطه با تلاش بی وقفه برای رضایت مندی مردم ، اظهار کرد : باید با هم دلی ، هم زبانی و کوشش و تلاش بی وقفه در راستای رضایت مندی مردم گام برداریم و این بهترین نوع دفاع ، از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فولادوندراد افزود: همه ما باید تحت مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، اختلافات را کنار گذاشته و با هم دلی و برادری ، اجازه ندهیم دشمن در جنگ اقتصادی به هدف خود برسد ؛ چرا که دشمن ، زمانی می تواند به ما ضربه بزند ، که از هم جدا شده و جزیره ای عمل کنیم.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفین در ثبت نام دانش آموزان ، بیان داشت : مأموریت ما ، فراهم نمودن تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان و ایجاد رضایت مندی عمومی است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نباید دیوار حائلی بین اداره کل و منطقه وجود داشته باشد چرا که گفتمان بین صف و ستاد انسجام ایجاد خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر دستورالعمل ساماندهی در سال جاری ، گفت : تفویض اختیار به سطوح پایین تر سازمان ، می تواند بسیار راهگشای امور در آموزش و پرورش باشد.

/خبرنگار: نقی روح نواز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار