مدیر آموزش و پرورش تنگستان خبر داد:

کسب 18 رتبه برتر استانی سرگروه های آموزشی شهرستان تنگستان

بوشهر/تنگستان (پانا)_با توجه به ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در عملکرد سرگروه های آموزشی سراسر استان، سرگروه های آموزشی شهرستان تنگستان 18 رتبه برتر استانی را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 18 رتبه برتر استانی سرگروه های آموزشی شهرستان تنگستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تنگستان، حسین پولادیان در نشست شورای معاونین گفت:گروههای آموزشی با این اندیشه به وجود آمده اند که ضمن برقراری تعامل و ارتباط سازنده بین دبیران و با جلب مشارکت آنان در فرآیند تعلیم و تربیت ،‌ زمینه استفاده از تجارب و اطلاعات علمی ،‌ آموزشی و حرفه ای دبیران در رابطه با روش های تدریس ، شیوه های اندازه گیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ، نقد و بررسی کتب درسی ، کاربرد تکنولوژی آموزشی ، تقویت زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و در نهایت بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی را فراهم آورند.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان تصریح کرد: سرگروههای آموزشی محرک اصلی عبور آموزش و پرورش از نتایج کمی به نتایج کیفی و مسئول کنترل کیفیت آموزشی و بررسی کننده دلایل رشد و افت آموزشی هستند.

ایشان ضمن تاکید بر توجه ویژه به پژوهش ها ، تحقیقات و تألیفات معلمان اظهار کرد: یکی از مسئولیتهای خطیر سرگروههای آموزشی نقد و بررسی محتواهای آموزشی و درسی موجود و تلاش برای تهیه و تولید محتواهای مناسب و به روز است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی 96/97 با توجه به ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در عملکرد سرگروه های آموزشی سراسر استان، سرگروه های آموزشی شهرستان تنگستان 18 رتبه برتر استانی را کسب کردند.

حسین پولادیان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای سرگروه های آموزشی اظهار داشت : در در همین راستا، سرگروه های آموزشی تنگستان در مقطع ابتدایی خانمها زینت رازقی پور رتبه دوم در پایه اول، میترا صبوری رتبه سوم در پایه سوم و رقیه دهداریان رتبه سوم در پایه پنجم را در سطح استان کسب کردند.

وی افزود:در مقطع متوسطه اول طیبه موسوی نژاد در رشته علوم تجربی، مریم داوری در رشته زبان انگلیسی، خدارحم احمدی در رشته کار و فناوری ، الهام السادات هاشمی در رشته علوم اجتماعی و سهیلا ماندگار نسب در رشته فرهنگ و هنر حائز رتبه اول و صدیقه صبوری در رشته ادبیات ، مرضیه محمد زاده و فاطمه گزاری مشترکا در رشته دینی، قرآن و عربی حائز رتبه سوم استانی شدند.

پولادیان اظهار داشت:در مقطع متوسطه دوم شهربانو محمدی در رشته فیزیک، ارسلان شنبه در رشته شیمی، معصومه جعفری در رشته زبان انگلیسی، صغری علمدار در رشته عربی، لیلا شنبدی در رشته روان شناسی حائز رتبه اول و حیدر امیری در رشته تاریخ رتبه دوم و طاهره امینی در رشته ریاضی رتبه سوم استانی را کسب کردند.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش تنگستان در پایان از تلاش ها و اقدامات مجموعه معاونت آموزشی و همچنین سعید زنده بودی مسئول هماهنگ کننده گروه های آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار