خدابخش: ورزش درس و مینیاتور زندگی بشر است

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور گفت:ورزش درس و مینیاتور زندگی بشر است.

کد مطلب: ۸۴۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خدابخش: ورزش درس  و مینیاتور زندگی بشر  است

مجید خدابخش در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور که در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار شد ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی مسابقات اظهار کرد: دست در دست بودن و تعامل بین مجموعه اجرایی برای برپایی بهترین مسابقات ضروری است.
وی افزود: استقامت، شجاعت و غیرت ورزشکاران در عرصه نبرد های ورزشی ، اقتصادی و اجتماعی موجب شده است که جایگاه ویژه ای در میان تمامی اقشار جامعه داشته باشند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با فرصت شمردن این گونه برنامه ها برای رویداد تبریز ۲۰۱۸گفت : اینگونه برنامه ها فرصت خوبی برای شناساندن شهر قهرمان پرور تبریز و رویداد تبریز ۲۰۱۸ به تمامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه ورزش درس و مینیاتور زندگی بشر است، بر نقش تاثیرگذار ورزش در سلامتی جسم و جان تاکید کرد و گفت: درس های بسیاری می توان از ورزش آموخت. درسهایی که ما از جام جهانی فوتبال آموختیم و علی رغم حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی، ما از بازیکنان مان درس غیرت و ایستادگی گرفتیم که مورد تشویق و اقبال عامه مردم قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: این نشاط مالامالی که از این مسابقات به دست می‌آید به بسیاری از فعالیت های پرورشی می‌ارزد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم در این چند روز مسابقات، در کنار ورزش درس همکاری و غیرت را تمرین کنید و با بازدید از شهر اولین ها به عنوان پایتخت کشور های اسلامی، خاطرات خوشی را به شهرهای خود ببرید.

شایان ذکر است که آئین افتتاحیه سی ‌و‌ پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار