مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

۹۸ درصد خانوارهای روستایی اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ در سال گذشته توانستیم میزان برخورداری خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی را به ۸۸ درصد ارتقا دهیم که برنامه‌ریزی شده تا این میزان به ۹۸ درصد افزایش یابد.

کد مطلب: ۸۳۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
۹۸ درصد خانوارهای روستایی اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

فیروز خدایی اظهار داشت: توسعه گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها بوده که در این زمینه ما با اقدامات انجام شده در سال گذشته توانستیم میزان برخورداری خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی را به 88 درصد ارتقا دهیم که برنامه‌ریزی شده تا این میزان به 98 درصد افزایش یابد .

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های گازرسانی به 320 روستای استان اردبیل در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آنها زمینه ساز افزایش بهره‌مندی خانوارهای روستایی از نعمت گاز خواهد شد که تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها در راستای بهره‌برداری سریع‌تر از آنها از مهمترین برنامه‌هاست .

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به 177 روستای استان اردبیل در سال گذشته تصریح کرد: در کنار گازرسانی به روستاهای استان در این مدت 37 واحد صنعتی و 21 هزار واحد مسکونی در سطح استان نیز از این نعمت برخوردار شده‌اند .

خدایی از نصب 13 هزار انشعاب جدید در سطح استان خبر داد و افزود: در سال گذشته 23 هزار مشترک جدید گاز در استان پذیرش شده است و تلاش و جدیت بر نصب و راه اندازی انشعاب پذیرفته شدگان است .

وی بیان کرد : با اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال گذشته حوادث مشترکان گاز در سطح استان 35 درصد کاهش یافته است و در کنار این موضوع، آغاز عملیات اجرایی کالیبراسیون تصحیح کننده های کل استان و کسب رتبه هشتم hse در سطح شرکت های گاز استانی برای اردبیل نیز میسر شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برنامه‌های امسال شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد : استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، گازرسانی به حفرات خالی در سطح شهرها و تشویق سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی و صنعتی به استفاده از سوخت مایع از برنامه‌ها و اولویت‌های پیش رو به شمار می‌رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار