رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه:

افزایش قیمت نان ضروری است

ارومیه(پانا)- رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت:  با توجه به افزایش هزینه ها ثابت نگه داشتن قیمت نان منطقی و معقول نیست و برای جبران هزینه های نانوایان افزایش نرخ نان لازم است.

کد مطلب: ۸۳۹۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش قیمت نان ضروری است

عزیز عسگر اولادی با انتقاد ازاینکه از 4سال پیش نرخ نان تغییری نکرده تصریح کرد: ثبات قیمت نان تبعات منفی به همراه دارد و نانوا برای جبران هزینه ‎ های خود چاره ‎ ای جز کاهش وزن چانه ندارد که در نهایت این امر افزایش ضایعات را در بردارد در حالیکه با آزادسازی قیمت نان و رعایت وزن استاندارد چانه مشکل بی‌کیفیتی نان نیز حل می ‎ شود.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه با تاکید براینکه قیمت کنونی نان با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی مقرون به صرفه نیست گفت: اگرچه دولت تمام تلاش خود را برای ثبات در قیمت نان انجام می‌دهد اما به دلیل افزایش قیمت سایر عوامل موثر در تولید نان و افزایش دستمزد کارگر، افزایش اجاره‌ها، افزایش قیمت آب، برق، گاز، افزایش مالیات و .... درآمد ناشی از نانوایی‌ها کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: اگرچه نان به عنوان قوت غالب مردم است و طبیعی است که تلاش شود تا قیمت نان افزایش نیابد ولی از طرف دیگر نانوایان نیز با وجود هزینه های و تورم سالهای اخیر متضرر می شوند.

عسگراوغلی کیفیت آرد های توزیعی را مطلوب دانست و ادامه داد: در حال حاضر هزارو 200واحد نانوایی مجوز دار در سطح شهرستان ارومیه فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار