مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: مأموریت آموزش و پرورش فراهم کردن تسهیلات آموزشی و رضایت عمومی است

شهرقدس (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، در ادامه سلسله بازدیدهای مستمر خود ازمناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران درجلسه کمیته ساماندهی شهرستان قدس شرکت کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: مأموریت آموزش و پرورش فراهم کردن تسهیلات آموزشی و رضایت عمومی است

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به اینکه همه ما در آموزش و پرورش یک مجموعه هستیم ، گفت : باید با هم دلی ، هم زبانی و کوشش و تلاش بی وقفه در راستای رضایت مندی مردم گام برداریم و این بهترین نوع دفاع ، از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تحت مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، اختلافات را کنار گذاشته و با هم دلی و برادری ، اجازه ندهیم دشمن در جنگ اقتصادی به هدف خود برسد ؛تصریح کرد: دشمن ، زمانی می تواند به ما ضربه بزند ، که از هم جدا شده و جزیره ای عمل کنیم.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفین در ثبت نام دانش آموزان ، اظهار داشت: مأموریت ما فراهم نمودن تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان و ایجاد رضایت مندی عمومی است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد : نباید دیوار حائلی بین اداره کل و منطقه وجود داشته باشد چرا که گفتمان بین صف و ستاد است که ایجاد انسجام خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر دستورالعمل ساماندهی به راهنمای ساماندهی در سال جاری ، خاطرنشان کرد: تفویض اختیار به سطوح پایین تر سازمان ، می تواند بسیار راهگشا باشد و در این راستا حتما باید به مناطق اختیارات تفویض شود نه مشکلات و دشواری ها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار