مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع کارشناس مسئولان امور اداری ادارات آموزش و پرورش استان :

تلاش خواهیم کرد در سال جاری در پرداخت اضافه کار همکاران تاخیر نداشته باشیم

مشهد (پانا)- گردهمایی کارشناس مسئولان امور اداری ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور مدیر کل،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش خواهیم کرد در سال جاری در پرداخت اضافه کار همکاران تاخیر نداشته باشیم

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در جمع کارشناس مسئولان امور اداری ادارات آموزش و پرورش استان اظهار کرد:امور اداری در ادارات آموزش و پرورش حجم کار بالایی دارد و مراجعات به امور اداری به نوعی قلب تپنده ادارات محسوب می گردد به گونه ای که اختلال در کار این بخش بقیه شریان های اصلی آموزشی و اداری را نیز مختل خواهد نمود.

وی ادامه داد:حجم کار و مراجعه به امور اداری به اندازه تمام واحدهای یک اداره است و همکاران از لحظه استخدام تا بازنشستگی با بخش امور اداری سر و کار دارند این در حالیست که تعداد نیروی انسانی در این بخش به طور معمول کم است لذابا توجه به 90 هزار نیروی شاغل در استان خراسان رضوی و جمع کثیر نیروهای پیشکسوت در این استان تلاش و همتی مضاعف می طلبد،البته پیگیری حقوق کارکنان امور اداری و همچنین دقت در انتصاب نیروهای امور اداری به دلیل تخصصی بودن امور ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه با اشاره به شرایط ویژه آموزش و پرورش در سال جاری تصریح کرد: سال گذشته حدود 6 ماه از اضافه کار همکاران فرهنگی از محل اعتبارات تخصیص داده شده ازوزارت آموزش و پرورش و 4 ماه از محل درآمدهای اختصاصی استان پرداخت شد،در سال 97 نیز تلاش خواهیم کرد در پرداخت اضافه کار تاخیر نداشته باشیم.

خدابنده همچنین در خصوص وضعیت نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده گفت: در سال تحصیلی آینده با شرایط موجود و استقرار پایه دوازدهم بیش از 13 هزار و هشتصد نفر کمبود نیرو داریم در حالی که تنها 600 نیرو از دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش خواهند شد .

وی ادامه داد :به عبارت بهتر 300 هزار ساعت اضافه کار در سال تحصیلی آینده نیازمندیم و این در حالی است که در بهترین حالت می توانیم مجوز 124 هزار ساعت اضافه کار را دریافت کنیم بنابر این لازم است در ساماندهی نیروی انسانی جدیت و همت لازم را به خرج دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار