مسئول خانه ریاضی اردستان:

عضویت 220نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی اردستان در خانه ریاضی

اردستان/اصفهان(پانا)-مسئول خانه ریاضی اردستان گفت: خانه ریاضیات اردستان در حال حاضر با هدف علاقه مندی نوجوانان به درس ریاضی در غالب بازی و تفریح و حل مسئله ریاضی فعالیت دارد.

کد مطلب: ۸۳۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
عضویت 220نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی اردستان در خانه ریاضی

مسئول خانه ریاضی اردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: رشد جامعه در سایه توسعه سطح علمی نوجوانان و جوانان بوده که برای دستیابی به این مهم باید تلاش شود تا زیرساختهای لازم برای توسعه علمی دانش‌آموزان که آینده‌سازان جامعه به شمار می‌روند فراهم شود.

علی صدوق افزود: خانه ریاضیات اردستان در حال حاضر با هدف علاقه مندی نوجوانان به درس ریاضی در غالب بازی و تفریح و حل مسئله ریاضی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که موضوع و فعالیت های خانه ریاضی را دربین خانواده ها رواج دهیم گفت: رسالت خانه ریاضی ایجاد انگیزه وشکوفایی خلاقیت در فراگیران بخش آموزش است.

مسئول خانه ریاضی اردستان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 220 نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی عضو خانه ریاضی اردستان هستند.

صدوق تاسیس خانه ریاضی در اردستان را عاملی مهم و تاثیرگذار در ایجاد انگیزه و جذب افراد به رشته ریاضی عنوان کرد و گفت: راه اندازی کارگاه های ریاضی در دوره متوسطه اول از برنامه های خانه ریاضی اردستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار