معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران:

اردوی پیشتازان، تمرین تعاون، همکاری و مسئولیت پذیری در قالب فعالیت های گروهی است

تهران (پانا) - به جهت کسب آمادگی اعضای پیشتاز جهت شرکت در اردوی ملی، اردوی انتخابی و ارزیابی در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۳۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی پیشتازان، تمرین تعاون، همکاری و مسئولیت پذیری در قالب فعالیت های گروهی است

سید مجتبی هاشمی در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی ملی پیشتازان بیان کرد: سازمان دانش آموزی باید به دنبال تعمیق مهارت های فردی و گروهی، آداب اجتماعی در بین اعضای تشکل پیشتازان باشد و اردوهای اعضای پیشتازان به گونه ای برنامه ریزی شود که اعضا با مشارکت در فعالیت های گروهی، تعاون، همکاری و مسئولیت پذیری را تمرین کنند و فعالیت ها با محوریت خود دانش آموزی صورت گیرد تا بتوانند با مشورت و همیاری تقسیم مسئولیت ها و فعالیت ها را انجام دهند .
هاشمی افزود: به منظور کسب آمادگی اعضای پیشتاز جهت شرکت در اردوی ملی، اردوی انتخابی و ارزیابی در اردوگاه شهید منتظری شهریار با حضور 200 عضو پیشتاز و 42 مربی برگزار می شود که ازاین تعداد 70 عضو پیشتاز و 10 مربی انتخاب می شود.

اردوی افزایش توانمندی و کسب آمادگی در مهارت های پنج گانه؛ ( امداد ونجات- پروژه صحرایی- صف جمع- فریاد شادی- مخابره و فرامین گنگ ) در نهم و دهم مرداد ماه با حضور اعضا و مربیان پیشتاز پسر و در نوزدهم مرداد ماه سال جاری با حضور اعضا و مربیان پیشتاز دختر در کانون امام خمینی برگزار می گردد و سپس برگزیدگان به اردوی ملی اعزام می گردند.

شایان ذکر است اردوی ملی پیشتازان پسر در تاریخ دهم لغایت شانزدهم مرداد ماه سال جاری در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران و اردوی ملی پیشتازان دختر بیستم لغایت بیست و ششم مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار