معرفی پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا کرج با کسب رتبه عالی به عنوان پژوهش سرای برتر وزارت آموزش و پرورش درسال 96

کرج (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از انتخاب پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا با کسب رتبه عالی به عنوان پژوهش سرای برتر وزارت آموزش و پرورش درسال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا کرج با کسب رتبه عالی به عنوان پژوهش سرای برتر وزارت آموزش و پرورش درسال 96

مهریار کرمی سرپرست معاونت آموزش متوسطه استان اعلام کرد: پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا وابسته به مدیریت آموزش وپرورش ناحیه 4کرج با توجه به ارزیابی سالانه وزارت آموزش و پرورش با کسب رتبه عالی به عنوان پژوهش سرای برتر کشور درسال 96 معرفی گردید.

وی افزود: این پژوهش سرا دارای آزمایشگاه های مجزای فیزیک ،شیمی، زیست شناسی، ریاضی و نجوم است. همچنین تنها آزمایشگاه دانش آموزی نانو استان در سال94 در این پژوهش سرا راه اندازی شده است .علاوه بر این اولین آزمایشگاه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور درسال گذشته با همکاری و حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و استانداری البرز در این مرکز راه اندازی گردید .

لازم به ذکر است این مرکز به عنوان یکی از مراکز پژوهشی به ویژه درحوزه فناوری نانو و سلول های بنیادی توانسته است گام های موثری را در استعداد یابی و هدایت دانش آموزان مستعد بردارد.

گفتنی است آزمایشگاه نانوی این مرکز از طرف ستاد توسعه فناوری نانو به عنوان فعال ترین آزمایشگاه کشور درسال 96 معرفی گردید.

درحال حاضر ده ها تیم تحقیقاتی دانش آموزی در حوزه نانو و سلول های بنیادی در حال پژوهش در آزمایشگاه های این پژوهش سرا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار