امام جمعه اسلامشهر:

اروپایی ها هم در مذاکرات برجام نقش موثری نداشتند

اسلامشهر (پانا)-امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: نقشه این بود که آمریکا از برجام خارج شد و تحریم ها دوباره اجراشود

کد مطلب: ۸۳۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اروپایی ها هم در مذاکرات برجام نقش موثری نداشتند

حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی امام‌جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه بیست و نهم تیر با توصیه همگان به رعایت تقوا به حدیث منزلت و مباحث پیرامون آن اشاره و اظهار کرد: در حدیث منزلت پیامبر(ص) به امیرالمؤمنین(ع) فرمودند، تو برای من همانند هارون برای موسی هستی با این تفاوت که بعد از من پیامبر دیگری نخواهد آمد. این یعنی جایگاه و مقام علی (ع) همانند هارون برای موسی میباشد و حدیث منزلت یک حدیث متواتر و قطعی و در بسیاری از کتب اهل سنت آمده است..

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات دشمن با ابزارهای جدید علیه دین مبین اسلام گفت: زمان ما زمان بدی است زمانی که تبلیغات ناروا علیه اسلام، قرآن و اهل‌بیت(ع) زیادمیباشد.

حجت الاسلام نوروزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: آمریکای جنایت‌کار ما را شدیداً تحریم کرده و نزدیک به ۴۰ سال است که هرسال آن راتشدید کرده و بعد از برجام هم تقریباً امیدی بود که اروپایی‌ها جای آمریکا را پر کنند ودر این دو ماه مذاکره با اروپایی‌ها آنان نیز کاری انجام ندادند همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند من اطمینانی به اروپایی‌ها ندارم.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر خاطرنشان کرد: نقشه این بود که آمریکا از برجام خارج شد و تحریم ها را دوباره اجراشود و اروپایی‌هاهم چیزی را تضمین نکردند ،برای اینکه ایران تنها بماند و منزوی و ناچار به تسلیم شود.

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر تصریح کرد:رهبر انقلاب در چنین شرایطی نماینده ویژه خود دکتر ولایتی را با پیامی به روسیه فرستادو اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را تنها بگذارند و منزوی کنندو این حرکت سیاسی و بزرگ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باعث شد که ایران اگر می‌خواهد رابطه برقرار کند رابطه بایدمتقابل باشد نه رابطه گرگ‌ومیش.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار