صبح امروز:

یاد شهدایی که نردبان آسمان را بالا رفتند گرامی داشته شد ‌

بیرجند(پانا) -صبح امروز و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی یادواره شهدای نیروی هوایی خراسان جنوبی برای اولین بار برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
یاد شهدایی که نردبان آسمان را بالا رفتند گرامی داشته شد ‌

همزمان با دهه کرامت صبح امروز اولین یادواره شهدای نیروی هوایی خراسان جنوبی ،با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.


آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: اگر به زمان حضرت علی علیه السلام توجه کنیم می بینیم که در تشکیلات نظامی علاوه بر آداب نظام معارف الهی نیز وجود دارد .


آیت الله عبادی گفت: عمر انسان بهترین سرمایه است که از نظر هیچ فردی این ثروت قابل معامله نیست و می بایست در این وضعیت انسان اعمال خود را صالح کند و عدالت را رعایت و از ظلم جلوگیری کند.


وی با بیان اینکه نباید انسان خود را دست کم بگیرد گفت: یکی از شاهد مثال ها برای این مسئله این است که افراد حافظ ارزش های شهدا کاری کمتر از کار شهدا را انجام نمی‌دهند.


همچنین سرهنگ خلبان حمید مصطفوی فرمانده پایگاه شکاری شهید حسینی خراسان جنوبی در این جلسه هدف از برگزاری یادواره را ترویج فرهنگ و سیره شهدا دانست و گفت: این اولین یادواره شهدای نیروی هوایی است که در خراسان جنوبی برگزار می‌شود .


سرهنگ مصطفوی شهید حسینی را یکی از شهدای بارز نیروی هوایی دانست و گفت: مقام این شهید به قدری زیاد است که یک پایگاه شکاری به نام وی ثبت شده است و ایشان در مقام خلبان افراد مهمی را جا به جا کرده است.


این مراسم با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزار شد و در آن از خانواده شهید مرتضی بصیری پور اولین و تنها شهید مدافع حرم استان و خانواده شهید ایمان یوسفی شهید مدافع وطن در مدت اخیر توسط افراد شرور به شهادت رسیده بود تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار