دیدار مسئولین دفاتر و جمعی از ناظرین شورای نگهبان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

بوشهر(پانا) _ در سالروز تأسیس شورای نگهبان، مسئولین دفاتر و جمعی از ناظرین شورای نگهبان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

کد مطلب: ۸۳۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولین دفاتر و جمعی از ناظرین شورای نگهبان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر : آیت الله صفایی بوشهری در این دیدارضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ نظام در تمامی ابعاد اسلامیت، قانون مداری و ولایتمداری است، اظهار داشت: شورای نگهبان سد محکمی برای عدم نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری و مدیریتی است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: شورای نگهبان به معنای دقیق کلمه یک شورای مقدس و کارا برای حفظ نظام در تمامی ابعاد انقلابی است.

وی تصریح نمود: الحمدلله شورای نگهبان از زمان تأسیس تا الان بسیار موفق عمل کرده و یک رکن از ارکان مهم نظام در پیشرفت و استقرار نظام بوده است به همین خاطر دشمنان انقلاب هجمه های زیادی بر علیه این نهاد انقلابی داشته و دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمنان در این سال ها فشار زیادی به شورای نگهبان آورده اند و از همان آغاز، این نهاد ویژه را مورد هجمه قرار دادند اما حمایت های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و صلابت خود شورای نگهبان نگذاشت که این رکن مورد تعرض قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مایه عزت و اقتدار نظام است، افزود: قطعا در آینده هجمه های بسیار بیشتری نسبت به شورای نگهبان خواهیم داشت که در این جا لازم است شخصیت های فرهیخته انقلابی، نقش شورای نگهبان در حراست و اسلامیت نظام و مردم داری آنرا به شکل صحیح به مردم منتقل کنند که دشمنان نتوانند به افکار عمومی غلبه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره قرار داشتن در سال چهلم انقلاب، اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید به آن افتخار کنیم و نشانه صلابت انقلاب است برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جشن 40 سالگی انقلاب یک پیروزی بزرگ است، افزود: دشمنان انقلاب هیچ گاه باور نمی کردند که عمر انقلاب به 40 سال برسد و در طول این سال ها جنگ ها ، تحریم ها و فتنه های بسیاری به پا کردند که اوج آن فتنه 88 بود.

وی قاطعیت در مسئله را یک نکته مهم در شورای نگهبان دانسته و تصریح نمود: در شورای نگهبان اگر به اندازه سر سوزنی مصلحت اندیشی شود قطعاً مفاسد بسیار زیادی تولید و از همان جا انقلاب دچار بحران خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: گردنه اصلی انقلاب به دست شورای نگهبان است و اندکی مصلحت اندیشی باعث خواهد شد که انقلاب ضربه بخورد.

آیت الله صفایی بوشهری قانون مداری را از اصول اصلی شورای نگهبان عنوان نموده و افزود: در قانون مداری قاطع و محکم و زره اقتدار به تن کنید و طبق قانون و موازین شرع اعمال نظر کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار