جلسه تخصصی هدایت تحصیلی در اردستان برگزار شد

اردستان/اصفهان(پانا)-با حضور مدیران و مشاوران دوره متوسطه اول و دوم جلسه هدایت تحصیلی در سالن کنفرانس ادب مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید و مسائل و موضوعات مهم به مدیران و مشاوران مدارس ابلاغ گردید.

کد مطلب: ۸۳۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تخصصی هدایت تحصیلی در اردستان برگزار شد

در این جلسه ابتدا خانم مومن زاده معاون آموزشی و نوآوری و دبیرکمیته هدایت تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن تأکید به فرایند هدایت تحصیلی وثبت نام دانش آموزان در پایه دهم مصوبات جلسه کمیته هدایت تحصیلی شهرستان را مطرح نمود.

در ادامه هراتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پیرامون نقش و جایگاه مدیران و مشاوران درهدایت تحصیلی دانش آموزان مطالبی را مطرح نمود.

در ادامه شفیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با تشریح نکات کلیدی و گام های نهایی هدایت تحصیلی، از فعالیت مدیران مدارس در این امر و برگزاری امتحانات خردادماه 97 تشکر نموده و گفت : توجه به وضعیت معیشتی مردم در شرایط کنونی را مدیران مدارس رعایت نمایند.

شفیعی در ادامه گفت که ستاد نظارت برحقوق والدین و دانش آموزان تشکیل گردیده و با جدیت تمام کار خود را ادامه خواهد داد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان در پایان بیان کرد که قدردان اعتماد مردم نسبت به آموزش و پرورش باشیم. وی نقش هدایت تحصیلی را در شکل گیری آینده دانش آموزان مهم دانست وبیان کرد که هدایت تحصیلی نقشی مستقیم درآینده و سرنوشت دانش آموزان داشته و مشاوران گرامی این امر را مد نظر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار