به همت اداره امورتربیتی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان صورت گرفت

برگزاری نشست تربیتی فانوس ادب

اصفهان(پانا)-اولین ودومین نشست تربیتی فانوس ادب با رویکرد نقش مربی وخانواده در تعلیم وتربیت از سلسله نشست های تربیتی اداره امور تربیتی در محل تالار ادب با حضور مشاوران،مربیان ومعاونان پرورشی مدارس شهراصفهان ومناطق همجوار برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  نشست تربیتی فانوس ادب

رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان در این نشست گفت: سلسله نشست های تربیتی فانوس ادب باهدف توانمند سازی مشاوران ،مربیان ومعاونان پروشی ،کسب مهارت وارتقا کیفی شیوه های تربیتی هردوهفته یک بار در روزهای دوشنبه با حضور کارشناسان واساتید تعلیم وتربیت برگزار می شود.

تحویل پور افزود: اولین نشست تربیتی باحضور دکتر احمد عابدی با موضوع فرزند پروری به توان 2 در محل تالار ادب برگزار و مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.

دکتر احمد عابدی استاد دانشگاه اصفهان وکارشناس برنامه نیز در اولین نشست تربیتی فانوس ادب با اشاره به روابط پدر ومادر وفرزندان تاکید کرد همیشه باید بر نقاط قوت والدین وفرزندان تمرکز کرد نه نقاط ضعف آنان وسپس به خود مراقبتی اشاره کرد وگفت اولیا باید ابتدا از خودشان مراقبت کنند تا بتوانند مراقبت درستی از فرزندان داشته باشند.

وی همچنین دررابطه با اهمیت تربیت صحیح کودکان ،تعریف وتمجید از تلاش های کودک نه نتیجه کار،اهمیت بازی، دادن حق انتخاب به کودکان، کمال گرا نبودن در تربیت ،صبروتحمل وبخشش به صورت کارگاهی وتعامل با مشاوران ،مربیان ومعاونان پرورشی صحبت خود را ارائه نمود.

دکتر نسترن براهیمی نیز در دومین نشست تربیتی فانوس ادب با موضوع مهندسی خانواده به اهمیت ارتباطات درون خانواده اشاره و در رابطه با مرزهای خشک ،درهم تنیده وزیرمنظومه های خانواده ،چرخه رشد خانواده ،سلسله مراتب قدرت در خانواده و راه کارهای داشتن یک خانواده سالم صحبت نمود.

در پایان تحویل پور یاد آورشد این نشست ها با رویکردی متفاوت ، جذاب و به صورت کارگاهی و متنوع با گنجاندن برنامه های نمایشی و فیلم های کوتاه برگزار می شود. وی این شیوه از برگزاری را به عنوان یک تجربه موفق وکارآمد توصیف کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار