برگزاری جلسه جشنواره کتابخوانی رضوی انجمن کتابخانه های عمومی شهرقدس 

شهرقدس (پانا) - دومین  جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر قدس ، با حضور فرماندار ورئیس انجمن کتابخانه های عمومی در محل فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  جشنواره کتابخوانی رضوی انجمن کتابخانه های عمومی شهرقدس 

دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس ، با حضور علی اصغر ناصر بخت فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان و سیده فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و سالومه خشوعی کارشناس امور انجمن های اداره کل وسایر اعضای انجمن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه علی اصغر ناصر بخت ، فرماندار شهرستان قدس به بیان اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه امروزی پرداخت و گفت: کتابخانه های شهر ستان نیازمند توجه ویژه و جدی مسئولین در بحث توسعه و احداث هستند.

وی تصریح کرد: حمایت از فعالیت های کتابخانه ها ضروری است، باید بیش از هر زمان دیگر به نسل جوان و خانواده ها توجه ویژه نمود و برگزاری چنین جشنواره های را بسیار مفید و کارآمد در سطح خانواده و نسل جوان و نوجوان و کودک برشمرد وافزود، جشنواره بزرگ رضوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و می تواند تاثیر گذار باشد و می شود با تمسک جستن از سیره ائمه (ع) و الگو پذیری از زندگی این بزرگواران در زندگی روزمره مردم تاثیر گذار باشد ود رکارها نباید افراط و تفریط کنیم.

درادامه سیده فهیمه اطهری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس نیز اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سبک و شیوه زندگی رضوی برگزار می شود.

وی در خصوص اهمیت این جشنواره، اظهار کرد: حفظ و افزایش میزان مشارکت شرکت کنندگان، استفاده از ظرفیت کتابخانه ها، کتابداران و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت منابع جشنواره، راهکارهایی برای افزایش جلب مشارکت مردمی است.

اطهری خاطر نشان کرد: کتابخانه های عمومی به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تبلیغات گسترده ای با همکاری و مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و مردمی از طریق گذاشت لینک جشنواره در سایت اداری و پرتابل خبری و سامانه خبری ادارات و تلویزیون شهری ونصب پوستر های تبلیغات جشنواره و... انجام داده اند و انتظار می رود استقبال شهروندان شهرستان قدس بیش از سال گذشته باشد.

/خبرنگار :علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار