سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: تشکیل بیش از 20 پایگاه اوقات فراغت در مناطق روستایی

بیرجند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری بیش از 20 پایگاه تابستانی در استان تشکیل شده است.

کد مطلب: ۸۳۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: تشکیل بیش از 20 پایگاه اوقات فراغت در مناطق روستایی

علی اصغر موسوی کیا گفت: این پایگاه‌های در 5 محور مهارت‌های ارتباطی معرفتی، مهارت‌های فرهنگی هنری و فعالیت‌های نشاط‌ آور و اردویی ، مهارت‌های اشتغال، مهارت‌های اقتصادی و کارآفرینی و مهارت‌های ورزشی به دانش آموزان شرکت کننده خدمات ارائه می کنند.

وی از آموزش و پرورش به عنوان رکن رکین اوقات فراغت یاد کرد و ادامه داد: به طور قطع غنی سازی اوقات فراغت در تقویت روحیه جسمی و روانی دانش آموزان و توسعه همیاری و مسئولیت‌پذیری آنها نقش موثر و سازنده ای دارد.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر، برنامه ریزی دقیق و اصولی برای غنی سازی اوقات فراغت مخاطبین در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان تأکید کرد و ابراز داشت: آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای تحقق شعارحمایت از کالای ایرانی؛ هر دانش‌آموز یک مهارت گام های موثری برداشته است.

این مقام مسئول از اعزام330 دانش آموزان محروم مقطع متوسطه اول از مناطق روستایی وعشایری به اردوی بنیاد علوی تهران و به صورت رایگان خبر داد و اظهار کرد: 48 نفر از دانش آموز مقطع متوسطه دوم مناطق مرزی از روستاهای شهرستان های مرزی نهبندان ، زیرکوه ، سربیشه ، درمیان درایام تابستان به اردوی ملی اعزام می شوند.

موسوی کیا، با اشاره به اعزام بیش از 70 دانش آموز دختر زیارت اولی مقطع متوسطه دوم از مناطق روستایی وعشایری استان به مشهد مقدس، یاد آور شد: اجرای طرح هجرت 3 با هدف مرمت وبهسازی فضاهای آموزشی وپرورشی یکی دیگر از برنامه های فرهنگی، عمرانی این اداره کل است که با همکاری بسیج سازندگی استان در مناطق روستایی اجرا می شود.

گفتنی است در حال حاضر دربیش از 160پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در مرکز و مناطق شهری، روستایی و عشایری استان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار