سایت های شخصی خوانندگان ، فروش بلیط کنسرت و ایجاد بازار سیاه

شیراز (پانا) - مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه بلیط برنامه های هنری و بویژه کنسرت های موسیقی فقط باید از طریق سایتهای دارای مجوز، خریداری شود، گفت: یکی از دلایلِ ایجاد بازار سیاه فروش بلیت در سایت های شخصی خوانندگان است که به عقیدۀ او با این کار، زمینه نظارت در استان کم رنگ تر می شود.

کد مطلب: ۸۳۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سایت های شخصی خوانندگان ، فروش بلیط کنسرت و ایجاد بازار سیاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محسن پرهیزگار با اشاره به اینکه از ورود خریدارانی که توسط سایت های غیر مجاز و با قیمت بیشتر از نرخ مصوبه بلیط خریده باشند؛ به محل کنسرت ممانعت می شود و عواقب آن بعهده خود خریدار است و عوامل اجرایی برگزار کننده به عنوان بخش خصوصی در محل برگزاری حضور دارند و از ورود اینگونه افراد جلوگیری می شود.

وی گفت: یکی از راه های مقابله با این پدیده فروش محدود بلیت به مخاطبان است که هر شخص تنها بتواند تعداد محدودی بلیت خریداری کرده و با ثبت اطلاع خریدار و چک نهایی زمان ورود به تالار بررسی شود.

پرهیزگار البته بر این موضوع نیز تأکید کرد: به جز سایت های دارای مجوز هیچ پایگاه مجازی دیگری اجازه فروش بلیت در هیچ قالبی را ندارد و وجود این مراکز آسیب جدی است که در جلسه شورای موسیقی استان فارس مورد بررسی قرار گرفت و با متخلفان برخورد قضایی صورت می گیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار