راه اندازی سامانه حمایتی بانوان تولید کننده محصولات خانگی در استان تهران

شهر قدس (پانا) - سامانه حمایتی در جهت افزایش تولیدات با کیفیت محصولات خانگی توسط بانوان در استان تهران راه اندازی شد .

کد مطلب: ۸۳۷۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سامانه حمایتی بانوان تولید کننده محصولات خانگی  در استان تهران

خدا قاسمی دبیر اجرایی سامانه حامی بانو، در راستای حمایت ازبانوان شاغل در منزل اظهار کرد: تولیدات بانوان اعم از صنایع دستی ، مواد غذایی و پوشاک را به صورت پکیج آماده و داخل پک با طرح حامی بانو بدون واسطه به فروش میرساند.
وی در ادامه افزود: سایت حامی بانو تبلیغاتی در جهت افزایش و ایده هایی بهتر برای پک ها ارائه میکندکه به صورت رایگان و بدون هزینه خواهد بود.
خدا قاسمی بیان کرد: این سامانه چون به صورت اینترنتی میباشد ، محصولات غذایی بانوان که با کیفیت بالا تولید میشوند و صاحب برند میباشند جدای سامانه در فروشگاه هایه معتبر استان تهران به شکل فیزیکی عرضه و ارائه میگردد .
دبیر اجرایی سامانه حامی بانو در ادامه افزود: مرکزیت این طرح در استان تهران میباشد، اما تمام نقاط کشور را پوشش میدهد.
وی با توجه به استقبال بی نظر بانوان شاغل از این سامانه حمایتی عنوان کرد: استانهای مختلف اعم از شیراز و اصفهان برای فروش محصولات خود از این سایت اقدام کردند .
خدا قاسمی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از فعالیت های سایت حامی بانو ، برگزاری بازارچه ها و نمایشگاه های فصلی است که به صورت رایگان یا با کمترین هزینه در اختیار بانوان قرار میگیرد .
وی تصریح کرد: بیمه عمر و صندوق قرض الحسنه تسهیلات خوبی در اختیار بانوان قرار میدهد و این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعالیت چشم‌گیری دارد.

/خبرنگار :پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار