پاشایی: 1000 نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی در طرح یاوران ولایت شرکت کردند

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به حضور نزدیک به هزار دانش آموز در طرح یاوران ولایت گفت: در این طرح دانش آموزان دوره های مهارتی، تشکیلاتی و اخلاقی را فرا می گیرند

کد مطلب: ۸۳۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: 1000 نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی در طرح یاوران ولایت شرکت کردند

جعفر پاشایی در مراسم افتتاح طرح «یاوران ولایت» ویژه دانش آموزان دختر در اردوگاه الغدیر تبریز نظام تعلیم و تربیت را پرچمی برای برافراشتن علم عنوان کرد و افزود: در این طرح دانش آموزان با قبول مسئولیت بسترهای لازم برای حضور فعال در تمام عرصه ها در آینده کشور را فراهم می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور نزدیک به هزار دانش آموز در این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان دوره های مهارتی، تشکیلاتی، اخلاقی و ... را فرا می گیرند و علاوه بر آن ها برنامه های مختلف تفریحی، ورزشی و فرهنگی نیز به عنوان برنامه های جنبی به صورت مجزا برای دختران و پسران اجرا می شود.

وی حضور فعال دانش آموزان در این طرح را خاری بر چشم دشمنان عنوان کرد و گفت: حضور دانش آموزان علامتی سبز برای دوستداران اسلام و انقلاب است که حمایت خود را اعلام می کنند.

طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا با مشارکت آموزش و پرورش در اردوگاه الغدیر فرهنگی تفریحی تبریز در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار