مدیرکل ورزش و جوانان استان

هیات پزشکی ورزشی نقش مهم و محوری در توفیقات ورزش استان همدان داشته است

همدان (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هیات پزشکی ورزشی همدان در سال های گذشته با عملکرد مطلوبی خود نقش محوری در پیشرفت ورزش استان داشته است.

کد مطلب: ۸۳۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هیات پزشکی ورزشی نقش مهم و محوری در توفیقات ورزش استان همدان داشته است

رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان گفت: هیات پزشکی ورزشی همدان در سال های گذشته با عملکرد مطلوبی خود نقش محوری در پیشرفت ورزش استان داشته است.
وی با بیان اینکه فضای مناسبی در هیات پزشکی ورزشی استان همدان حاکم است افزود: این هیات باید با برگزاری کلاسهای آموزشی و تعامل با شهرستانها در حد گسترده فعالیت داشته است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه اختصاص پروژه کلینیک فیزیوتراپی ورزشی استان، خدمتی ویژه به ورزشکاران است تصریح کرد:این مهم نشان از نگاه عدالت محور فدراسیون پزشکی ورزشی در سطح کشور می باشد.
رسول منعم با اشاره به رشد تعداد ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی گفت: حضور ورزشکاران همدانی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی به نسبت دوره گذشته 300 درصد رشد داشته است.
وی افزود: هیات پزشکی ورزشی همدان به طور قطع در این رشد چشمگیر تاثیر بسزایی داشته است و شاهد حضور موفق ورزشکاران در سلامتی و آمادگی مطلوب در کسب سهمیه بازی های آسیایی بوده ایم.
گفتنی است در مجمع انتخابات ریاست هیات پزشکی ورزشی استان همدان که در حضور دکترملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد، رشید حیدری مقدم با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه در این ریاست باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار